14. Moje Stłuczki i Nieruchomości

Czuję wielką ulgę, że żaden frenolog nie będzie palców i dłoni na mojej czaszce, od czubka głowy do oczodołów. Mam wprawdzie za lewym uchem bardzo rozwinięte poczucie więzi między liczbami (takimi np jak 666), a na potylicy mam stłuczkę, bo pewnie spadłem z parapetu okna, gdzie kształtowały się moje nieruchomości. Nie jestem pewien z tej dekonstrukcji czy wyłupiaste oczy to frenologiczny plus czy minus. W każdym razie za późno teraz na poprawki. Najważniejsze jest to, aby zawsze mieć jędrność celu!
Frenologia był skomplikowany proces, który zaangażowane uczucie stłuczki w czaszce w celu określenia indywidualnych psychologiczne cechy. Głosi ona, że cech psychicznych znajduje się w mózgu w niektórych narządów, i że można wywnioskować tych nieruchomości na zewnątrz czaszki. Pierwotnie rodzaj nauki proto, jednak przy obecnym stanie wiedzy, a pseudonauka. Frenologists byłoby ich palców i dłoni nad czaszek swoich pacjentów czuć się do powiększeń lub wgniecenia. Dzięki tym informacjom, frenolog oceni charakter i temperament pacjenta i adres każdego z 27 „organów mózgów”. Gall czuł obserwując stłuczki, że wszyscy na sklepienia czaszki. W rzeczywistości są one utworzone w okresie wczesnego dzieciństwa, w zależności od tego, jak dziecko leży.  Dobrym przykładem, jak dana nieruchomość znajdowała się, że z młodzieżą szkoły.  Zauważyłem, że koledzy, którzy stanęli na dobre ordminne, miał wyłupiaste oczy, dlaczego postawił, że zdolności w obszarze mózgu, znajduje się powyżej i za oczodołów. Ta część frenologii można łatwo obalić, patrząc na in-czaszki przetarte. Będziesz wtedy okaże się, że grzbiety na zewnętrznej powierzchni nie odpowiada wgniecenia od wewnątrz, co może zrobić miejsce na specjalnie opracowanych stron mózgu. Wydaje się, że właśnie doktryna „mózg” wzmocnionego przestała istnieć w społeczeństwie, długo po frenologii w nauce straciło wszelki sens. W swoim szczytowym okresie 1820-1840, frenologia był często używany do szacowania przyszłego życia dziecka, w celu oceny potencjalnych partnerów małżeństwa i zapewnienie kontroli tło dla ubiegających się o pracę. (Oto kilka takich nieruchomości) Tendencja aby dostać się do walki. Mięsożerne instynkt, skłonność do morderstwa. Chciwość, skłonność do kradzieży. Pamięć rzeczy, pamięć faktów;.Poczucie miejscach; Proporcji przestrzeni. Pamięci słów.Znaczeniu języka, mowy..Poczucie więzi pomiędzy liczbami. Poczucie dowcip.Jędrność celu..

Tagi:

Komentarze 4 to “14. Moje Stłuczki i Nieruchomości”

  1. nyema Says:

    mam nieruchomości wewnątrz czaszki! ale te stłuczki i pamięć, i proporcje, i znaczenie mowy, a u Ciebie na pewno poczucie więzi pomiędzy liczbami, dziękuję bardzo za wykrycie frenologii XXI wieku (jędrność celu) i ta czacha na księdze jest super:)

  2. stefan Says:

    nyema: podziwiam, że Ci się jeszcze nie znudziły te moje dekonstrukcje.
    Zastanawiam się, jednak czy co za dużo, to może jednak trochę niezdrowo. Raz na tydzień? raz na miesiąc? 😮

  3. nyema Says:

    no jak sobie chcesz, ja lubię tutaj zawsze trochę się zdekonstruować, a gdzie indziej trzeba wychodzić na zewnątrz czaszki czy gdzies, zaraz stłuczki i łzy…

  4. stefan Says:

    nyema: taka przychodnia dekonstrukcyjna ma swoje powaby,dla mnie też, ale szukanie tematów, wybieranie co lepszych przkładów itd jest czasochłonne. Zobaczymy, jak to się samo rozwinie. Dziękuje za dotychczasowe podpórki 🙂

Skomentuj

