16. Tajemnice Panny w Relacji Gugla

Astrologiczna analiza mojej osobowości w tłumaczeniu Gugla jest na ogół trafną oceną mego charakteru, aczkolwiek tu i tam nieco enigmatyczna.  Pocieszam się jednak, że „jestem przydatne w życiu codziennym”, potrafię tworzyć czegoś z niczego, ale nie odkryłem do tej pory tajemnicy strzelania z pierwszego tłoczenia pocałunki, co jest konieczne dla „dziewicze Ego”. Urodziłem się na pograniczu Lwa i Panny, więc nic dziwnego, że jestem zlekka sfinksowaty. Oto mój gwiezdny śpiew, oparty na dźwiękach z wielu źródeł tajemnej wiedzy:
”Osoby urodzone z firmą Słońce w znak Panny mówi się, że grymasić i precyzyjne. Mają silny zmysł praktyczny i są one urodziły planistów i kierowników projektów. Zaraz, mogą wydawać się trochę zimno, ale najpierw stać się przyjaciółmi z pierwszego tłoczenia został przyjaciela na całe życie. Virgos to powiedział, że jest bardzo inteligentny, mądry, spokojny i przyjazny. Pomoc rodziny i przyjaciół, wierny, ale nie tolerują zdrady. Kompatybilność: Strzelec, Skorpion, Rak, Waga Niezgodne: Baran, Bliźnięta, Wodnik. Virgin czasami działa tak, jak gdyby jego partnerka która odbyła się w stacji dokującej i jest skłonny traktować jako „podejrzany”, a takim ciśnieniem jest naprawdę trudne do zniesienia, ponieważ obie dziewice nie wiem jak to jest i jak tak niewygodnej przestępczych partnerów. Są one bardzo pomocne i kwalifikacjach w zakresie, gdy w celu stworzenia czegoś z niczego, ale przekazuje tylko jesteś zainteresowany i materiałów, a nie inaczej. Ego musi być dziewicami, a zatem wiele zachęt, które mają być hojny trochę strzelać z pierwszego tłoczenia pocałunki . Panny są zakochanych w przyrodzie. Znak Ryba jest jej przeciwnych polarnych. Astrolog Aline Apostolska wzywa ten Panna-Ryby osi « osi restytucji ». To podsumowuje znak Panny przez następujące zdanie: „Ja oddać się Ziemi. Jestem przydatne w życiu codziennym.”W przeciwieństwie do zdania Ryba „Ja puszczam luzem. Przeze mnie, Boże prawo spełnione „.

Tagi: ,

komentarzy 10 to “16. Tajemnice Panny w Relacji Gugla”

  1. nyema Says:

    z pierwszego tłoczenia zawsze jest najlepsze i ja zawsze kupuję, zwłaszcza z oliwek i tłoczone na zimno; bardzo przydatne w życiu codziennym, chociaż poza tym mam często zdania ryba i puszczam luzem, ale wtedy inne prawo spełnione!
    virgos bardzo przyjemny i inteligentny, o, dobry jest ten przepis, tak, bardzo imponujące tajemne wiedzy należy do panna!
    pozostaję zainteresowany tajemnica strzelania, dziękuję bardzo i proszę zrobić coś z niczego, jak to zwykle:)
    pozdrowienia składam tu w ramce na dół

  2. nyema Says:

    zrobiłam to: napisałam to wyżej, podrabiając polszczyznę guglową, a następnie prosiłam go przetłumaczyć na angielski i oto tak wychodzi,czy możesz powiedzieć, co on z tym zrobił?

    virgin is always the best and I always buy, especially with oil and cold-pressed, very useful in everyday life, but beyond that I have often considers fish and I play loose, but I met another law!
    Virgos very pleasant and intelligent, oh, this is a good rule, yes, very impressive knowledge of the secret is to miss!
    I remain interested in the mystery shooting, thank you very much and please do something out of nothing, as usual:)
    greetings filed here in the box to the bottom

  3. stefan Says:

    nyema: hehehe To tłumaczenie wstecz poprawiło guglową polszczyznę!! „Panna jest zawsze najlepsza i ja zawsze kupuję z olejem zimno tłoczonym bardzo pożyteczny w codziennym życiu, ale poza tym ja często biorę pod uwagę rybę i gram na luzie, ale spotkałam inne prawo! Virgos są bardzo miłe i inteligentne, oh, to jest dobra reguła, tak, bardzo imponujące wiedza sekretu do panny. Pozostaję zaciekawiona tajemnica dziękuje bardzo i proszę żrób coś z niczego, jak zwykle.” cdn

  4. stefan Says:

    nyema: nigdy mi do głowy nie przyszło, że to takie tłoczenie ma miejsce w moim astrologicznym żywocie! Zimny olej, jasne! Może winogrona także? Ale kim jest partnerka w stacji dokującej i co to za przystań? Tyle astro-tajemnic do odkrycia czegoś z niczego, a czas leci… Dziękuję za ładną zabawę słowami 🙂

  5. nyema Says:

    to jest dla mnie wspaniała zabawa, tu u Ciebie:)

  6. stefan Says:

    nyema: to są takie ścieżki, na których można się łatwo zgubić. Raźniej gdy ma się towarzyszkę, która lubi takie ścieżki i się ich nie boi. 🙂

  7. nyema Says:

    nie ma zguby na tych ścieżkach, bo nie ma ścieżek, to uroczysko i ślad pojedynczych stąpnięć, rytmy oparte na dźwięku puszczonej luzem tajemnicy, tu wszystko co zmysł praktyczny i niepraktyczny hojnie:)

  8. stefan Says:

    nyema:hmm, tutaj jest tylko mapa-wokabularz, a mapa to nie krajobraz.
    Ale stąpnięcia niewątpliwie są. Dobranoc 🙂

  9. nyema Says:

    mapa to też coś, zwłaszcza stąpnięta…
    przypomnij sobie mapę Borgesa równą obmapywanej powierzchni, bo tak też bywa:)

  10. stefan Says:

    nyema: ha! jesteś podstępna, zadając mi sztych Borgesem. Ale masz rację, są mapy i są mapy. Są także małpy, ale to inny temat 🙂

Skomentuj

