22. Złam Gałązkę Brzozy, Pij Oskołę

W kategoriach fitoterapia Sok z brzozy – jeden z najlepszych naturalnych środków w celu poprawy przemiany materii. Pomimo faktu, że Oskoła niewiele różni się od wody, jest doskonale straszący i ma pozytywny wpływ na pracę brzuch. Płyn pęcznieje i wzrasta w czasie pełni księżyca jest stary obserwacji. Aby uzyskać najlepsze wyniki powinny być robienie klimatyzacji w ciągu dwóch tygodni od dnia cyklu miesięcznego, kiedy księżyc rośnie od nowiu do pełni księżyca. Ale sok awans nieubłaganie wiosną i nauczyć się na tyle, aby działał nawet z księżyca poniżej. Jednak nie chodzi tylko o ilość, to czasami stanowczo twierdzi, że sok wykorzystać w pełni księżyca, a od strony południowej drzewa jest najlepszym i najbardziej życiodajna. Ropa Oskoła: sok lub eliksir z niego był pijany przed rytuał jako dość duże ilości około 1 maja Uznano, wspaniałe zdrowie i uroda, jeśli tylko dlatego, że zaczął powoli żołądek. SAP została również zastosowana wobec określonych chorób, takich jak kolka, gruźlica, kamica pęcherza i kamica nerkowa (celujący, zgodnie z Culpeper w 1600). W Japonii w 2000 zostało zbadane pod kątem skuteczności Sävens na bl. a. kaszel, dróg moczowych, dny moczanowej i reumatyzm. Według 1.700 wieku lekarz. Tnij cienkie, niewiele wiszących gałęzi niewiele niższa od wideł. Ściśnij razem dwa końce skrzydeł i drewna petflaska lub dunk. Czuj broni, które mogą przechowywać butelki, nawet jeśli zaczyna być wypełnione.

Komentarze 4 to “22. Złam Gałązkę Brzozy, Pij Oskołę”

  1. nyema Says:

    doskonale strasząca jest oskoła: wczoraj tubyłam zaniemówiona!
    najważniejsze, że płyn pozytywny i spływa z księżyca poniżej, co jest sztuką albo nawet sztuczką! śliczne słowo, podobne do osełki itd
    zapamiętam eliksir wspaniały z końców skrzydeł, dzień dobry:)

  2. stefan Says:

    nyema: dzieńdobry do tubywalki rozumiejącej ten dziwny język .Do księżycy poniżej jeszcze nie blisko, ale trzymam oko na tych srebrnych trojaczkach w celu ściśnięcia skrzydełek w pełni, gwoli oskoły na która mam oskomę. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko płynie słodko? 🙂

  3. nyema Says:

    ale nie żeby aż zaraz rozumieć dziwny język, ja tubywam, żeby podziwiać i poduczać się poezji sprzed poezji, bo ten blog to taka chwila, kiedy ona prawie jest, ale jeszcze nie, jeszcze nie: o, skoma! jaka wielka! itd.
    u mnie nic nie płynie, u mnie się sypie: ruchome piaski….
    pozdrawiam Ciebie i mój blog ulubiony:)

  4. stefan Says:

    nyema: w tych zabawach jest więcej niż napomknąłem w dzisiejszym wpisie. Gdy patrzę na statystyki, to widzę 4-6 odwiedzin dziennie i cieszę się, że zaglądasz tu aż tyle razy. Poezja przed poezją to dobra nazwa. Pisklę puka do skorupki jaja od wewnątrz, ale za słabe aby je przebić?
    🙂

Skomentuj

