23. Bezalkoholowe Pijaństwo na Gazie

Osobiście piję tylko wodę wulkaniczną z Francji, która na razie nie jest na gazie. W tym opisie ”miękkich” napojów (ang. soft drinks) jest kilka niepokojących spostrzeżeń. Np. czy szwedzkie kolorowe oczka widziały mnie mnie w ilości cylindrów, podróżującego w Norwegii i stojącego pod prysznicem w niewidomej degustacji pepsi v cola? Martwi mnie także wściekłość Amerykanów w piciu toników. Sody zadzwonił jeszcze nie skosztowałem, ale kusi mnie fiński limukaksi. Zdaję sobie sprawę, że te moje guglowe zabawy mogą dziwić, nudzić lub irytować wiele osób, ale pozwólcie mi przypomnić wam, że takie zabawy słowami mają za sobą bardzo długą tradycję literacką: od Szekspira do Joyce’a, Borges’a, Lewis Carrol’a, Schulza, Tuwima, Gombrowicza i wielu innych, przed nimi i po nich. Oczywiście, nie porównuję się z nimi, ale wydaje mi się, że kalambury, wpadki tłumacza itp ożywiają energię słów i chronią nas przed banalnością codziennej mowy. Ale jak mówi przysłowie angielskie: „można poprowadzić konia do wodopoju, ale nie można go zmusić, aby pił.” 🙂
Napoje bezalkoholowe są obecnie bardziej popularna niż kiedykolwiek wcześniej i Ciebie również widział w ilości cylindrów. Powołanie „miękkie” napoje ugasić pragnienie, mimo mniej niż zwykłe wody w dużej ilości cukru i kwasu węglowego ze względu na ilości. Potocznie zwany lemoniady, między innymi, limuksi, limsaksi, limpaksi i limukaksi. Stary norweski napojów bezalkoholowych, Podróżujący, cechowała smak pomarańczowy ona. W Szwecja nazywają go kolorowe oczka, który odpowiada naszej małej lemoniady.W Norwegia przewiduje prysznic, ponieważ kwas węglowy będzie pić do tego szum. W Niemcy zadzwonił Lemoniada (lub krótko Limo), chociaż termin ten obejmował początkowo tylko wodę z cytryny. Słowo jest skrótem od gazowanej lemoniady, a nazwa odwołuje się do efekt kaskadowy, że kolsyra piję.. Napoje bezalkoholowe w 1956 przez reklamodawcę Dick Schiferli wymyślony gazowany lemoniada. Jest także soda zadzwonił. Wraz z holenderską Henryk Albert Gosse, Jacques Paul i jego syn Nicolas Schweppe rozpoczęła się w 1790 w Szwajcarii roślin wodą mineralną. Nicholas Paul przeznaczony dla butelka wody wokół, że nie może wyprostować. To nie wysycha korka. Stosowania tych leków toniki rośnie w USA do wściekłości. Apteki w barach, gdzie użytkownicy stworzyć napój.. Aromaty są na miejscu woda sodowa dodał. Napoje są korzystne działanie przypisuje, ale zawdzięczają swoją popularność przede wszystkim fakt, że ludzie chcą. Dyskusja doprowadziła także do wielu niewidomych degustacje, gdzie ludzie muszą sprawdzić, czy można spróbować różnica pomiędzy różnymi cola. Czy jest to możliwe, muszą być do siebie sądzić.

Tagi:

komentarzy 8 to “23. Bezalkoholowe Pijaństwo na Gazie”

  1. nyema Says:

    zaglądam, bo mam powołanie do kolorowe oczka i pić będę szum w ilościach dużych cylindrów; czytam niejeden raz, bo muszę próbować różnica, na zewnątrz tego bloga nie ma różnica, a tu jest on potężny i pić można haustami wulkanicznie;
    czy jest to możliwe, sądzę do siebie i do przemówień snowych, sen to stary, norweski napój bezalkoholowy, o czym nie wiedziałam, a teraz wiem: stąd jego potocznie zwana popularność,
    dobranoc Stefanie, to jest zbyt piękne, aby miało trwać nieskończenie, jutro będę tu dwanaście razy:)

  2. stefan Says:

    nyema: jesteś niepoprawną poetką tużtuż. 🙂 Podejrzewałem, że te szumiące cylindry to Twoja sprawka, teraz wiem. Tak, tak, senpodróżnik z norweskich fjordów. Pasuje. Pyta Widun: „stój! kto idzie?” ” My” „A ilu was jest?” „Raz!” Odwiedzaj jak najczęściej, to będzie was dużo. 😉

  3. nyema Says:

    już znowu jestem, dzień dobry:)
    picie szumu jest korzystne

  4. stefan Says:

    nyema: dzień dobry. Ja też jestem, ale bez szumu, bo za zimno. Gorąca kawa, croissant a potem się zobaczy. 🙂

  5. nyema Says:

    czy Twój croissant ma w środku słodkie nadzienie o smaku spumante?

  6. stefan Says:

    nyema: mój organiczny croissant smaruję miodem bo niczego więcej mu i mi do szczęścia i smaku więcej nie trzeba 🙂

  7. nyema Says:

    ach, jesz rzeczy organiczne! no nie wiem! a ta gazowana lemoniada? ja mam do dyspozycji piasek podróźujący w efektach kaskadowych:)

  8. stefan Says:

    nyema: organiczne i zwyczajne też. Ty rządzisz piaskiem ,nie piasek Tobą. Zacznij budować zamki z piasku albo coś tam, dodając szum wody i kaskady natchnienia. Rezultaty mogą Cię zadziwić…:-)

Skomentuj

