46. Pentagram to Muzyka Linearna

Energiczny Baran utorował mi ścieżkę do nagłych olśnień. Tak było dziś rano, gdy nagle pojawił mi się pentagram pocięty na pięć równoległych linii. Nuty, znaki, muzyka sfer! Eureka! Pisałem trochę w obu blogach o tym dziwnych połączeniach, które pokazywał mi tułmacz googlowy (2 marca Błędne Wędrówki Stefana- Pentagrama). Dopiero dziś spojrzałem jeszcze raz na te “pomyłki” robotów, które są niczym innym jak nitką Ariadny w labiryncie Minotaura. Jak pentagram (5), nuty, ‘do re mi fa sol la si do’(8) łączą się w spirale DNA, w symfonie i chóry anielskie, w taniec derwiszy, a może także w pięcioliniowe pismo linearne, to można tylko wyczuć, bo opisać się tego nie da. Jest w to także wplątane moje imię, o czym już pisałem wcześniej. “Staff of life” po angielsku (podpora życia) to po prostu “chleb” (biblijne hebr. matte lekhem)  ale “chleb” to także symbol “dobra”, transformacja  w hostię, , więc może jednak DNA to  “drzewce życia” albo kaduceusz Hermesa/Merkurego  i symbol medycyny. Jest w tym piękna logika, chociaż w głowie się kręci od tych wirujących cząsteczek znaczeń. Nic dziwnego, że do rozwiązania tej magicznej zagadki zawsze potrzebny był klucz i on jest właśnie umieszczany na czele pięciu linii.  Albo jak tołmaczą Francuzi: Istnieją trzy kluczowe dane: klucz do podłoża, wskazując podłoga 3, close to z łyżkam, a dotyczących tony wysokie, ut klucz wskazuje tego zrobić nr 3 – dźwięki ut jest poprzednia nazwa notatki, czy – i dźwięki względem podłoża, w końcu, klawisz f, wskazując fa No. 2 i dotyczących poważnych dźwięki.
Na tym poważnym dźwięku, zakończę chwilowo moje badania aby wypić moją popołudniową herbatkę.

komentarzy 7 to “46. Pentagram to Muzyka Linearna”

  1. signe Says:

    to prawda, tłomacz guglowy zna linie snów, a nawet pięciolinie:) po przeczytaniu o dźwiękach poważnego podłoża idę zamoczyć głowę, dać nura, chleb życia zjadłam, klucze miały byc zawsze trzy, złoty, srebrny i diamentowy, a tu mamy jeszcze klucz do podłoża, ziemia wysuwa się spod nóg….

  2. signe Says:

    wszędzie mam inne emblematy prócz wiechetków, jaki jest klucz do wiechetków…..

  3. stefan Says:

    signe: czy zauważyłaś jakie spiralne skręty ma ten pentagramowy klucz? pięć linii i osiem znaków (do-re-mi-fa-sol-la-si-do) to typowy Fibonacci – mój namolny ulubieniec – twórca spirali życia. Niestet<, nie znam się na wiechatkach, a co gorzej nie wiem nawet jak się one nazywają po angielsku? Jest tylko wieś Wiechetki, małe i duże. 🙂

  4. signe Says:

    mam w poczcie coś, co się Tobie należy, jeśli rano zdążę przysłać, będzie jutro, ale nie wiem, bo jadę do mamy i wrócę we czwartek, jest tam coś kosmicznego, tzn, w tej poczcie:)
    dobrejnocy, strasznie dziś miałam wszystkiego potąd!!!
    kiedy słyszę Fibonacci, od razu mam Ciebie na myśli:)

  5. stefan Says:

    signe: cała odpowiedź ulotniła się wraz z blogiem, bo prycisnąłem jakiś podstępny klawisz. Będę siedział na szpilkach gryząc palce w oczekiwaniu…Coś kosmicznego brzmi intrygująco. Ja mam często „potąd”, ale gdy zajrzę do środka to widzę mrugające Ego albo ciąg Fibonacci’ego Dobranoc Trzymam kciuki na wszelki wypadek. 🙂

  6. signe Says:

    to planetarne jest już w poczcie, boże co ja narobiłam, na szpilkach gryząc palce, jednak kciuki na wszelki wypadek zostaw, proszę…
    pozdrawiam Cię i Fibonacciego:)

  7. stefan Says:

    signe: mnóstwo podziękowań za magiczne. kosmiczne i bardzo Fibonnaci przesłanie z Pięciu Galaktyk Stefana. Co za piękna niespodzianka i prezent! Ty chyba masz jakieś chody i uklady w tych gwiezdnych szlakach. Wskazują na to pewne poszlaki. 😀

Skomentuj

