48. Tajemnice Drewnianych Rysunków

 W drewnie, rysunek odwołanie do wyglądu drewna, jak widać na wzdłużnej powierzchni (boczne ziarna): „figured drewna” nie jest prostym. Rysunek w szczególności kawałka drewna może być, ze względu na cięcie, a także wrodzone właściwości w drewnie. Kilka z twardzieli tropikalnych, takich jak palisander, mogą mieć dość wspaniały rysunek. Potoczny „rysunek” jest często określane jako „ziarna „. Rysunek jest kolor kombinacja lub drewna, jak również ziarna. Do Rysunek należą „niedźwiedź zadrapania,” ptaka oka, odcisk, obrzęk, zwój, dołek, tył skrzypce, płomień, „duch,” pikowany i grzybowaty.
Mój stół jest chyba sosnowy i sękaty. Zadrapania to albo  moje własne albo ślady wędrownych duchów , a może  nawet  ptaka oka, bo zaprzyjaźnione gołębie i turkawki często siedzą na parapecie w otwartym oknie i zerkają ciekawie na ten drewniany stół. Są na nim kaieś oka, ale to pewnie pikowane coś z dolnej podstawy skrzypiec Stradivariusa albo Paganiniego. 😉

Tagi:

komentarze 4 to “48. Tajemnice Drewnianych Rysunków”

  1. signe Says:

    ptakaoka? piękny masz stół i sękaty, ale to pewnie się inaczej nazywa, chyba niedźwiedzi pazur! jestem zachwycona i kto wie, co z tym zrobię, żeby nie utracić piękności: ptakaoka, odcisk, obrzęk, zwój, dołek, tył skrzypce, plomień, duch pikowany i grzybowaty…
    znalezisko nie do stracenia!!!

  2. stefan Says:

    signe: te zadrapania to mogą być wiewiórki, dzięcioły i różne krząszcze z drzew, gdzie ten mój stół się narodził. Język drzew, nawet przerobionych na stoły, krzesła i pomniki chrząszczy, jest wciąż magiczny nawet gdy są drewnem. PS. Nie wiem co się stało z blogami, ale z moich zakładek piszę tylko Ty i ja. Ja wyłącznie dla Ciebie, bo nikt inny nie komenci, a Ty dla psi zęba & co. Czy wszyscy zamikli przed Palmową Niedzielą i malują pisanki? 🙂

  3. signe Says:

    dziękuję bardzo, że piszesz dla mnie (niemamsłów)!!! a ja piszę dla nikogo rzecz jasna, kto mimo to czyta, to sam na swoją odpowiedzialność, i tak wiem, że czytasz:)
    drewno jest tym samym co drzewo, dla mnie to zawsze coś bardzo dobrego

  4. stefan Says:

    signe: piszesz dla siebie, tak jak ja, ale gdyby nie Twoje reakcje na wpisy tutaj, to Wokabularz pewnie już by dawno zniknął. Nie mam pojęcia kto, poza Tobą, czyta ten blog, bo liczba wejśc jest czasem dość duża. Oczywiście, że czytam Twoje blogi. Pamiętnik Psa zasługuje na opublikowanie i byłby bestsellerem, bo fanów jest tysiące. Drewno to pamięć drzew zaklęta w tysiące pożytecznych dla nas materiałów. Zegary idą do przodu o godzinę o 2 w nocy. Idziemy późno spać i wstajemy o godzinę wcześniej, brrr Dobranoc.

Skomentuj

