61. Popiół Pokraka w Formie Bonsai

Jesion czyli angielski Ash (Popiół) nie nadaje się do kultywacji w formie bonsai, ale ten miłośnik bonsajów uratował jakąś jesionową pokrakę i wychował go na ładnego bonsaja. Fotografie są tutaj. Przeterminowany u tłumacza znaczy „stary”. Bardzo trafne tłumaczenie, jeśli chodzi o mnie 😉 Moje bonsai zwykle rosną aż do sufitu czyli tracą ten miniaturowy status.
Jazda, aby odwiedzić przyjaciela jedno popołudnie wiosną wiele lat temu, małych drzewo uprawy na starej ścianie złowionych moich oczu. Została ona mieszkających poza dom i zaraz obok ruchu drogowego. ja miał bardzo niewiele bonsai w tamtym czasie i był skłonne do zwiększenia moich kolekcji, ale bycie w pośpiech, ja planowane na bliższe spojrzenie na moja podróż z tyłu. Kiedy ja zjechałem właściciel został w jej róż przednich ogrodowe oczyszczania. Drzewo był naturalnie pokraka popiołu, który musi mieć zmagał się przetrwać przez wiele lat. Był bardzo Brudny i czarny z przekazaniem ruchu, lecz miał interesujące kształtu i potencjał. Grzecznie ja wyjaśnić moje zainteresowania do właściciela i poproszony, jeżeli mogłyby ratowanie drzewa z pewną śmierć ostatecznego. Ona powiedziała, że okręt był nie zainteresowania w drzewie i był nieco ubawiony kiedy ja powiedziałem, mogłoby być on pójść do domu dobrych! I starannie ściągnąć popiół z jego małych kieszeni gleby i kruchej zaprawy murarskiej, dziękowali właściciela i kompensat dla domu. Tułowia popiołu został dokładnie umyte i szczotkowane, odsłaniając bardzo interesujące tekstury do kora. Oczekiwana ma być gładkie, lecz duży obszar został podziobany, podając w drzewie przeterminowany wygląd.

Tagi:

komentarze 2 to “61. Popiół Pokraka w Formie Bonsai”

  1. signe Says:

    to nie jest do komentowania tylko do kontentowania:) trochę to nawet przypomina mowę Psową, jakby tu po drodze fstąpił…
    a historia długa na kilka czytań, co grzecznie ja wyjaśnić, bo duży obszar.
    tekstury są, naturalna pokraka, bycie w pośpiech, a tu trzeba ściągać z kieszenie, jak się domyślam, kraść gleby i zaprawy murarskie, pierwsze słyszę!

  2. stefan Says:

    signe: nie dostrzegłem wczoraj tego wpisu. Tak, mam podoobne wrażenie że Pies czasem tu lubi fstąpnąć. Do murarskiej zaprawy niezbędna jest fprawa w kraściu gleby się mi zdaje, bez pewności Dzień dobry na dziś- 🙂

Skomentuj

