62. Memuar Modliszki

Ta Pani od Psa  nie może pojońć mojej struktury vizycznej, vienc kazałam Vidunovi żeby ją uświadomił w tym vzględzie jak poniżej. Moja votka załonczona:
Modlący Mantid (to ja)  jeść plik, aphids, ciem, motyli i wielu innych owadów (włączając w to inne mantids). Oni złapać ich łup z ich silnego, z nogi przedniej. Modlący Mantids są przydatne w ogrodach, ponieważ kontrolują one populacji owadów. Będą one tylko jeść żywych owadów.  Anatomia: Praying Mantids jest zielone lub jasno, camouflaging je wśród zakładów. Podobnie jak wszystkie owady mają one 6 członki nogi, organ trzy części (głowy, klatki piersiowej i brzucha), antena 2, dużych oczy mieszanek i twarde exoskeleton. Mantids można obrócić ich trójkątny kształcie głowy w prawie pełny okrąg. Modlić Mantids mają elastyczne, wydłużona Przedtułów, który wygląda jak szyi i zwiększa ich mobilność głowy. Najbardziej dorosłych mantids są od 2 do 6 cali (5-15 cm) długie. Samice są większe niż samców. 

Komentarzy 8 to “62. Memuar Modliszki”

  1. signe Says:

    ach,teraz ja widzi i może pojońć! teraz ztruktura vidoczna z łapy przednie, i jak ona łapać na łup,i obracać głowę na okrągło, chociaż ma trójkątny kształt, bo mobilność!
    Mantido, dziękuję bardzo, ale żeby aż memuara pisać, to naprawdę! I podoba mi się Tfoje zdjeńcie:)

  2. stefan Says:

    signe: no vidzisz sama jak to uatfo, Pani ot Psa, i pozdruf go ode mnie
    (PS psóf nie jem nawet bes plikóf) Poślij mi parę ciem, to zjem. No i fszystko teraz okej ^^ 🙂

  3. signe Says:

    Pies się cieszy, że nie będzie Zjedzony, pozdruf przyjął ze sfoją psią godnoscią, ale nie wie, co to jest ciem! okrągłymi oczami świeci na wszystkie strony i wypatruje:)
    dobranoc Fszystkim stforzeniom!!!

  4. stefan Says:

    signe: Pies pevnie chce mieć w zapasie parę ćmóf na fszelki wypadek spotkania z Modlitewną na spacerku w ogrodzie. Pies to bardzo specjalne stforzenie Dobranoc. ćmy na noc. 😉

  5. signe Says:

    właśnie fstałam, bo Pies chodził:)
    chciałby ćmów, ale nie rozumie nic, co objaśniam, jak zwykle (udaje),
    więc teraz będzie miał mówione „ćmy na noc” i „ćmok, ćmok”, aż się połapie, będą nerwy w strzępach i warczenie…
    dzień dobry, ćmok:)

  6. stefan Says:

    signe: taki mądry Pies ale gdy pszyjdzie do ćmów to ćfok,no.no. Ja nie lubić fstać o 6.06 bo ja nie spać dużo. Ten ćmok-ćmok na pewno pomoże. Jak nie, to stfórz mu jakieś iluzje ciem po ciemku aż się skapuje. 🙂

  7. signe Says:

    on jest ćfok z wyboru, leniwy, tylko by leżał na poduszce i śnił się sam sobie:)
    ćma to dla niego firanka ostatnio, a liście i ludzie to to samo albo podobnie…
    macha do Ciebie:)

  8. stefan Says:

    signe:ćfok z wyboru? to mi brzmi jak tytuł jakiejś intrygującej biografii Psa 🙂 mnie się śniła przez całą noc portugalska strona webowa. Sen który się natrętnie poftarzał. Psu i jego Pani odmachiwam na dzień dobry 🙂

Skomentuj

