70. Tajemniczy Ludź Zielony

Tak, kto jest Mężczyzn Zielonej?
Odpowiedź na tę zagadkę z pewnością nie jest prosta…..
Zagadka
Urodziłem się w majowy poranek – w deskach, dzwonkach i wstęgami
Jestem sokiem – w ciemnym korzeniu
Jestem tancerz -i jego sześć błaznów
Jestem grobowiec – za starym kościół
Jestem zgubiona duszy – pod mizerykordia
Jestem dąb – przeciwko gwiazdom
Jestem twarz – która podgląda przez liści
Jestem strach – w podrzędny dziecka mózg
Jestem demon – na dachu szczyt
Jestem  zabity w październiku – kładą mnie na ołtarzy kościoła
Jestem chochoł – na jasnym ognisku polnym
Jestem stary ziarna – obsiane materiał siewny
Jestem płomień – w masce noc zaduszki
Jestem duch – w łonie dziecka wsi
Ale na zdjęciu to jestem w towarzystwie wnuczki Stefana, Chloe, która zawiozła go na spacerr do Parku Regenta, a on uwiecznił nasze spotkanie, pstrykając jakimś gadżmonem..

Tagi: ,

komentarzy 6 to “70. Tajemniczy Ludź Zielony”

  1. signe Says:

    Dziwny Mężczyzn!!! A to Chloe letnia, widzę:) a ona wie, że ten mężczyzn taką ma toszsamość w sobie? Stefan dobrze zrobił, że uwietrznił taki piękny dzień i osoby, dzień dobry:)

  2. stefan Says:

    signe: był i fciąż jest upau u nas, więc letnio było. A Zieleniec jest b. popularny i fszyscy chcą mieć zdjęcie, więc było tam dużo turystów z cyfrófkami , ale fkońcu dopchaliśmy się. Green Man to legenda celtycka i jego twarz jest nawet gargułą na wielu kościołach, że to niby taki liściowy demon, hehe. dzień dobry. Ić głosować za mnie tesz! 🙂

  3. signe Says:

    no jusz poszłam i napisałam Ci tam, że nie wiem, co będzie
    oddałam głosów co niemiara, bo tam są duże drzewa z ptakami, które bardzo głosowały, wszystkie głosy zabrałam i wpuściłam wieszgdzie:)

    to mówisz, że ten Zielony Mężczyzn taki popularny w Anglii i dużo takich jest? na kościołach się pojawiają?

    lubię Demonów:)

  4. stefan Says:

    signe: drzewa i ptaki w lokalu wyborczym brzmi strasznie sielsko anielsko, a do tego niebieska czapla patrząca w lewo. Ptasie głosy idą pod niebiosy (znowu ta niebieskość) Ciekawe jakiego koloru som dziś krawaty kandydatóf. Ten Zielony to prawdopodobnie jakiś uparcie zapamiętany bożek Druidów. Ja często widzę jego twarz w gęstym listowiu podglądającą fszystko co się dzieje dokoła, a ostatnio dzieją się tutaj różne dziwne wydarzenia-znaki albo coś. 😉

  5. signe Says:

    tak, on podgląda, ja wiem, ma zawsze poważny wzrok surowy, bo nie jest ludzki tylko drzewny, cienisty i gęsty
    a na Twoich zdjęciach dużo razy się wychylał!!!

  6. stefan Says:

    signe: tak jest, pokazywałem go nawet kiedyś na blogu , bo on siedzi w gęstej zieleni dzikiego ogrodu, który gapi się w okno mojej pracowni. On podgląda, ale jest nieszkodliwy. Ten w Parku to jego imitacja, bo tam pracuje wielu młodych studentów-ogrodników z fantazją. 🙂

Skomentuj

