74. Krzyżyki i Widziadła Niegramotnych

Ve středověku byla velkým problémem častá negramotnost. Takové osoby se, pokud to bylo nutné, podepisovaly ustáleným symbolem tří křížků (+++), tzv. znamení ruky, k němuž byla napsána jinou osobou poznámka, že je vlastnoručně napsal jejich negramotný autor.
*
Późniejsze analizy wykazały, że drogi zakrętu kątowy, kluczowym obszarze językowym, na każdej półkuli w mniej rozwiniętych dorosłych analfabetów i były mniej aktywne, gdy uczestnicy zostali poproszeni o nazwy przedmiotów. Ostatnie eksperymenty wykazały możliwość, że stymulacja zakrętu kątowej jest przyczyną poza-cielesne doświadczeń Stymulacja zakrętu kątowej w jednym eksperymencie spowodowane kobiety postrzegają fantom istnienie za nią. Inny taki eksperyment dał przedmiotu badań wrażenie bycia na suficie. Ten związany jest z rozbieżności w aktualnej pozycji ciała i umysłu postrzegane miejsca ciała.
*
Mnie się wydaje, że takie zaburzenia kątowych zakrętów szerzą się w mózgach polityków, internautów i ciemnych tłumów z zastraszającą szybkością. Ja też coraz częściej widzę się na suficie, gdzie uciekam gdy ścigają mnie widziadła z innych wymiarów. Boję się zakrętów w  ciemnych kątach mózgu. 😮

Tagi:

komentarze 2 to “74. Krzyżyki i Widziadła Niegramotnych”

  1. signe Says:

    w ciemnych kątach mózgu ja też się boję, ale na suficie nie, tam się nie boję zakrętów, ci z innych wymiarów mogą być wszedzie, ale mam wrażenie, że mój sufit jest omijany…
    a poza tym, gdybym nie pomyślała ileś lat temu, że trzeba jakoś sygnować swoje notki i tak powstało moje imię, mogłam przecież podpisywać się krzyżykami!!! to mi się podoba:) negramotnost:)

    a w mózgu jest chyba zakręt obręczy, zresztą dużo jest w mózgu dziwnych rzeczy!!!

    lubię ten blog:)))

  2. stefan Says:

    signe: dzień dobry. Ja na suficie patrzę na siebie z góry 🙂 i tam nikt mnie nie napastuje. Krzyżyki + x to łatwy podpis, a niegramotność na blogach objawia się na różne sposoby. Oj, tak, ten nasz mózk to przedziwne zakręty wysokogórskie. Obręcze? to mi się podoba. Zbadam.
    Ten blog to schowek strzeżony bo prócz Ciebie nikt tu nie zagląda, ale jeśli zagląda to dyskretnie i cicho. 🙂

Skomentuj

